پروتز و تزریق ژل به لب , احتمال پیدایش عفونت در بدن را افزایش می دهد . پروتز دائمی لب تا زمانی ‌که موجود است , احتمال عفونت هم باقی است .

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
6:18
Blum Kenney

دکتر آرش بیرقی طوسی , فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در رابطه دلایل برجسته‌سازی لب ذکر کرد :
« برای برجسته‌سازی لب سه راه پروتز , تزریق ژل و تزریق چربی هست .


در واقع پروتز یک جسم خارجی بوده که به صورت دائمی روی لب باقی میماند و احتمال جابه‌جایی آن فراوان ضعیف است , اما این جسم خارجی شاید کمی حرکات و انحراف‌پذیری لب را محدود نماید که در رخ پیدایش عارضه‌ای , پروتز در گیر عفونت شده و باید جسم را خارج کرد .

تزریق ژل روشی فعلا است که در آن از ماده «هیالورونیک اسید» بهره میشود و معمولا در میان شش ماه تا یک سال جذب میشود . با اعتنا به گونه ژل , کیفیت و طریق تزریق احتمال جابه‌جایی بخش زیر لب و گلوله شدن آن هست .

تزریق چربی با وجود اینکه سخت‌تر انجام میگردد , نسبت به دو شیوه دیگر دارنده دلایل و معضلات کمتری است . در منش تزریق چربی که ماده از تن خویش فرد دریافت میگردد , 50 درصد آن در هفته اول جذب شده و دو مرتبه نیاز به تزریق دارااست . در‌این روش دیگر جسم خارجی در کار نبوده و عفونت نیز در شکل بروز جذب خواهد شد .

پروتز و تزریق ژل به لب , احتمال پیدایش عفونت در تن را ارتقا می دهد .
پروتز دائمی لب تا وقتی ‌که هست , احتمال عفونت نیز باقی است .

در امر تزریق ژل هم باید اعلام کرد در‌صورتی‌که که طی عصر جذب ژل عفونتی صورت دهد , دوچندان خطرناک خواهد بود , چون تزریق در سطح ها متفاوت انجام‌ شده و نمیتوان مانند پروتز جسم فرنگی را بیرون ‌آورد . براین اساس ممکن است بقیه نواحی تن هم دچار آبسه و عفونت شوند .
طی چندین ساعت نخستین بعداز عمل , مریض باید از به کارگیری از مواد آرایشی لب ها پرهیز کرده و حداقل به مقطع 48 ساعت از انجام ورزش سنگین وزن و قرار به دست آوردن در معرض روشنایی شدید خورشید جلوگیری نماید
پس از برجسته‌سازی لب , در شکل انجام عمل‌ جراحی در یک جای تن نظیر دندان , احتمالا میکروب‌ها وارد جریان خون شده و موجب عفونت در تن شوند .

بیشتر عمل‌های جراحی پلاستیک غیر اضطراری بوده و جنبه زیبایی دارد , البته در بعضی مواقع کسانی که مبتلا ترک لب یا اشتباهات مادرزادی در نواحی لب میباشند , برجسته‌سازی لب می‌تواند یاری زیادی به آنان کند .

افراد بعد از فعالیت جراحی لب در ابتدا از ماساژ و دست‌کاری آن حیطه پرهیز کرده و لب را در معرض حرارت و سوزوسرما قرار ندهند . »


دکتر علیرضا فدایی نائینی , متخصص جراحی پلاستیک نیز به سئوالات تحت در زمینه ی جراحی زیبایی لب جواب میدهد .

از چه موادی برای پر رنگ سازی لب ها فایده می شود؟
موادی را که در پر رنگ سازی لب ها به کار می روند , به صورت خلاصه می شود به موارد زیر تقسیم بندی کرد :
- اتولیفن : مواد قابل تزریق که از نصیب درم پوست خویش فرد تنظیم میشود , خطر حساسیت ندارد و نتایج آن فعلا است , به این دلیل‌که بدن به‌سرعت آن را جذب می نماید .

دکتر زیبایی در یزد کلاژن : نیاز به تست آلرژی قبلی از تزریق دارااست , به این دلیل که از بافت های گاوی استخراج میشود و حدود چهار هفته تا سه ماه دوام دارااست .

- درمالوژن : از پوست مریض تهیه می گردد و تا حدودی دوام و ماندگاری بیشتر از کلاژن گاوی دارد . این مواد ساختار سنگینی داراست و گاهی بیمار ناچار می گردد که برای بیرون کردن آنها مجددا تحت عمل جراحی قرار بگیرد .

نحوه تزریق این مواد چه‌طور است؟
در شکل منفعت از هیالورونیک اسید جهت برجسته سازی لب , بعداز ضدعفونی کردن لب ها و اطراف آن ها به صورت دقیق , با استعمال از سوزن های زیاد ظریف , این مواد در زیر مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد .


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی کرمانشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]