محافظت های بعداز کار زیبایی بینی

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
6:18
Blum Kenney

مراقبت های پس از عمل زیبایی بینی
نکات مهمی که بعداز فعالیت جراحی زیبایی بینی به بهبود پر سرعت درمان صورت گرفته امداد مینماید
دراین بخش به حفظ های بعداز عمل زیبایی بینی اشاره می‌کنیم .

بعداز وصال به خانه در جایی که ریلکس خیس می‌باشید استراحت کنید . در ۲ _ ۳ روز اول جهت کاهش تورم بهتر است هنگام دراز کشیدن سر شما کمی فراتر باشد . کمپرس سرد پیشانی و نوع ها هم در‌این مسافت اثر گذار است . فعالیتهای روزانه خویش را میتوانید با احتیاط آغاز نمائید اما همت نمایید بیش تر از مدام استراحت فرمائید .

در حالتی که پس از جراحی شم تهوع می کنید نگران نباشید . سعی نمائید درحد تحمل مایعات مصرف نمایید و از تناول کردن غذاهای سنگین وزن اجتناب نمایید .
داروهای تجویز شده خود را مطابق دستور مصرف نمایید . در چهره حس درد از مسکن های تجویز شده بهره کنید .
خروج ترشحات در روزهای اولیه بعداز عمل ارگانیک است که احتمال دارد خونی باشد . در شکل جمع شدن ترشحات نزدیک سوراخ بینی می‌توانید آن‌ها را به وسیله گوش پاک کن مرطوبی با ملایمت منزه فرمایید .
به زمان قریه روز از فین کردن خودداری کنید و از بلند کردن اجسام سنگین وزن , خم شدن و تحمیل زدن جلوگیری کنید .
از خندیدن , تناول کردن غذاهای جویدنی و انجام مکالمات طولانی تا دو هفته خودداری کنید . از مسواک نرم استعمال کرده دندانهای بالا را با ملایمت مسواک بزنید .
از انجام ورزشهای هوازی ( که ضربان قلب را از ۹۰ در دقیقه بالاتر می‌برد ) تا ۴هفته , شنا و ورزش هایی که احتمال بازخورد در آن‌ها وجود دارد تا دو ماه اجتناب فرمایید . هر ضربه در طول این دوران می تواند باعث جابجا شدن استخوانهای بینی شود .
از آنجاییکه حرارت سبب ساز تورم بینی میشود تا ۶ هفته از قرار تصاحب کردن در معرض آفتاب یا لامپ های آفتابی و حضور در سونا خودداری کنید .
به حافظه داشته باشید که شدت تورم در دو طرف بینی گوناگون است . حتی در حالتی که کار مشابهی در هر دو طرف صورت گرفته باشد . در شکل تفاوت میزان کبودی و تورم دو طرف نگران نباشید .
چسبی که روی بینی شما قرار می‌گیرد جهت کمک به کاهش تورم و چسبیدن پوست به اسکلت بینی است . چسب را می بایست تا حد قابلیت خشک نگه دارید . حمام کردن به صورت شستشوی موها از پشت و شستشوی جدا تن بدون تر شدن شکل در هفته اول موردی ندارد . شکل خویش را می توانید با استفاده از دستمال مرطوب منزه نمائید .
به کار گیری از لنز های تماسی از روز سوم مجاز است البته دستکم به مقطع ۶ هفته از زدن عینک پرهیز کنید .

احتمال کبودی پس از فعالیت موجود است بخصوص در افرادی که پوست نازک و یا این که استخوان های محکمی دارا‌هستند , ولی حداکثر ظرف ۷ـ۱۰ روز بر طرف می شود . می توانید پس از روز سوم از لوازم آرایشی استعمال نمائید .
در زمان یک هفته بعد از عمل از لباسهایی به کارگیری فرمائید که راحت بوده و از جلو یا پشت بسته می شوند . از پوشیدن بلیز /یقه اسکی و خرقه هایی که از رمز پوشیده شوند پرهیز کنید .
با توجه به تغییر و تحول در میزان و جهت جریان هوا بعد از کار چندین هفته زمان لازم است تا به احساس تازه خود هنگام تنفس عادت نمایید .
بینی شما تا تعدادی هفته بعداز کار احتمالا بی احساس باشد که رجوع آن در منطقه رمز بینی معمولأ بیشتر است . زمانیکه نوک بینی بی احساس است آن را بزرگتر حس می‌کنید ( مشابه احساسی که پس از بی حسی دندانپزشکی در لب خویش دارید ) .
سطح بینی شما به وسیله اسپلینت نگهداری می‌گردد که یک هفته بعداز عمل در مطب برداشته میگردد . بخیه ها نیز در همین گرد هم آیی بیرون خواهند شد .
دکتر زیبایی دندان صورتی‌که در هر عصر در گیر خون‌ریزی از بینی شدید سعی نمایید وقار خود را نگهداری فرمائید . آرام بنشینید و سر را مقداری به جلو خم فرمائید . از بیرون با انگشتهای شست و اشاره بالای سوراخهای بینی را فشار دهید . به بازه زمانی بیست دقیقه به صورت متناوب فشار وارده را قلیل وزیاد کنید . فایده از کمپرس یخ روی بینی نیز مفید است . در چهره تداوم خونریزی تماس بگیرید .


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی کرمانشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]