پروتز و تزریق ژل به لب , احتمال بروز عفونت در تن را ارتقاء میدهد . پروتز همیشگی لب تا هنگامی ‌که هست , احتمال عفونت هم باقی است .

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396
6:18
Blum Kenney

دکتر آرش بیرقی طوسی , فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی درباره دلایل برجسته‌سازی لب اعلام کرد :
« برای برجسته‌سازی لب سه نحوه پروتز , تزریق ژل و تزریق چربی موجود است .

در واقع پروتز یک جسم فرنگی بوده که به طور همیشگی روی لب باقی می ماند و احتمال جابه‌جایی آن زیاد ضعیف است , اما این جسم فرنگی احتمالا مقداری حرکات و انحراف‌پذیری لب را محدود نماید که در رخ پیدایش عارضه‌ای , پروتز دچار عفونت شده و می بایست جسم را بیرون کرد .

تزریق ژل روشی فعلا است که در آن از ماده «هیالورونیک اسید» به کارگیری میگردد و معمولا لابه لا شش ماه تا 1سال جذب میشود . با اعتنا به گونه ژل , کیفیت و نحوه تزریق احتمال جابه‌جایی بخش پایین لب و گلوله شدن آن موجود است .

تزریق چربی با وجود اینکه سخت‌تر انجام میگردد , نسبت به دو شیوه دیگر دارای دلایل و معضلات کمتری است . در طریق تزریق چربی که ماده از بدن خویش شخص اخذ می گردد , 50 درصد آن در هفته نخستین جذب شده و دو مرتبه نیاز به تزریق دارد . در این طریق دیگر جسم خارجی در کار نبوده و عفونت نیز در صورت پیدایش جذب خواهد شد .


پروتز و تزریق ژل به لب , احتمال بروز عفونت در بدن را ارتقاء میدهد .
پروتز همیشگی لب تا هنگامی ‌که موجود است , احتمال عفونت نیز باقی است .

دکتر زیبایی تبریز مورد تزریق ژل هم می بایست ذکر کرد در صورتیکه که طی دوره جذب ژل عفونتی چهره دهد , فراوان خطرناک خواهد بود , چون تزریق در سطح ها متفاوت انجام‌ شده و نمی توان مثل پروتز جسم فرنگی را بیرون ‌آورد . بدین ترتیب احتمال دارد سایر نواحی تن هم در گیر آبسه و عفونت شوند .
طی چند ساعت اول بعداز کار , بیمار باید از استفاده از مواد آرایشی لب ها پرهیز کرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگین وزن و قرار دریافت کردن در معرض نور و روشنایی شدید خورشید پرهیز کند
پس از برجسته‌سازی لب , در شکل انجام عمل‌ جراحی در یک جای بدن مانند دندان , شاید میکروب‌ها وارد جریان خون شده و موجب عفونت در بدن شوند .

بیشتر عمل‌های جراحی پلاستیک غیر حتمی بوده و جنبه زیبایی دارااست , ولی در برخی مواقع اشخاصی که در گیر شکاف لب یا این که مشکلات مادرزادی در نواحی لب می باشند , برجسته‌سازی لب می‌تواند کمک متعددی به آنها کند .

افراد بعداز عمل جراحی لب در ابتدا از ماساژ و دست‌کاری آن حوزه‌ خودداری کرده و لب را در معرض حرارت و سوزوسرما قرار ندهند . »


پزشک معالج علیرضا فدایی نائینی , متخصص جراحی پلاستیک نیز به سئوالات ذیل در زمینه‌ی جراحی زیبایی لب پاسخ می دهد .

از چه موادی برای پر رنگ سازی لب ها به کار گیری می شود؟
موادی را که در پررنگ سازی لب ها به کار می‌روند , به طور خلاصه می شود به مورد ها تحت تقسیم بندی کرد :
- اتولیفن : مواد قابل تزریق که از نصیب درم پوست خویش فرد تهیه میگردد , خطر حساسیت ندارد و نتایج آن موقتی است , به این دلیل‌که بدن تخت‌گاز آن را جذب می نماید .

- کلاژن : نیاز به تست آلرژی گذشته از تزریق داراست , چرا‌که از بافت های گاوی استخراج می‌شود و حدود چهار هفته تا سه ماه استمرار دارد .

- درمالوژن : از پوست مریض تنظیم میگردد و تا حدودی تداوم و ماندگاری بیش تر از کلاژن گاوی داراست . این مواد ساختار سنگینی دارااست و گهگاه بیمار مجبور می‌شود که برای بیرون کردن آنها مجددا زیر کار جراحی قرار بگیرد .

رویکرد تزریق این مواد چه‌گونه است؟
در صورت منفعت از هیالورونیک اسید جهت پررنگ سازی لب , بعد از ضدعفونی کردن لب ها و اطراف آن ها به صورت دقیق , با استفاده از سوزن های زیاد دقیق , این مواد در ذیل مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد .


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی کرمانشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]