گرفتگی بینی بعداز فعالیت زیبایی

جمعه 29 ارديبهشت 1396
2:05
Blum Kenney

افرادی که به خیال انحراف بینی تحت فعالیت جراحی قرار میگیرند , امیدوار هستند که برای نخستین دفعه در معاش بتوانند به راحتی نفس بکشند . دکتر زیبایی در شیراز اشخاصی نیز که به دلیل زیبایی زیر کار جراحی بینی قرار می‌گیرند , کارکشته خواهند بود بوسیله بینی نو و زیباتر تنفس ریلکس تری را تجربه نمایند . یک کدام از عارضه ها جانبی فعالیت رینوپلاستی ( عمل جراحی بینی ) که بسیاری اشخاص پیشین از عمل از آن باخبر نیستند , برهه زمانی هنگامی است که بعداز کار قادر نخواهید بود به راحتی از شیوه بینی نفس بکشید و مبتلا گرفتگی و انسداد بینی خواهید شد .

علت ها و دلایل
فورا بعداز فعالیت رینوپلاستی , جراح سوراخ های بینی را به‌سرعت یا پانسمان منحصربه‌فرد لبریز می کند . این کار بجهت مراقبت و حفظ صورت تازه بینی در اولی روزها بعد از فعالیت جراحی است . یکی‌از مشکلات این کار این است که تا‌زمانیکه این گاز یا پانسمان لوله شده داخل بینی شما قرار دارد , کارکشته نخواهید بود از روش بینی نفس بکشید . بعضی جراحان روز بعداز فعالیت جراحی این گازها را از درون بینی بیرون می نمایند , در حالی که بعضی دیگر برای اطمینان از این که بینی به خیر و خوبی بهبود یابد , چندین روز طاقت می کنند .

پس از این‌که جراح پانسمان یا گاز لوله شده ی باطن بینی را خارج می کند , ارگانیک است که همت کنید یک نفس عمیق و راحت بکشید , در حالی که بینی شما دیگر با مواد فرنگی مسدود نشده است , البته متاسفانه به جای اینکه بتوانید به راحتی نفس بکشید , متوجه خواهید شد که مبتلا گرفتگی بینی هستید . ورمی که شما در نصیب فرنگی بینی تان مشاهده می‌کنید , در نصیب درون بینی نیز وجود دارد و بیشترین فضای ارگانیک دراختیار برای تنفس را مسدود نموده است .

بعداز گذشت دو تا سه هفته از فعالیت جراحی , گرفتگی بینی بعد از عمل هنوز ادامه داراست . ورم بینی به‌تدریج کاهش می یابد و هم زمان با کاهش ورم , تنفس شما نیز بهبود می‌یابد . در کلیه جلسات ملاقات با جراح , می بایست در باب گرفتگی و کم آبی دماغ و غم های تنفسی و درمان انسداد بینی حرف نمایید , زیرا صرفا جراح شما کار کشته خواهد بود در باب خاص شما مراحل بهبودی درست بینی تان را تشخیص دهد و در درمان گرفتگی بینی به شما امداد کند .


یاری به مشکل تنفسی و گرفتگی بینی
فورا بعد از عمل جراحی زیبایی بینی , بسیاری از مراجعین نگران این هستند که دیگر هیچ گاه کارکشته نخواهند بود به راحتی نفس بکشند . بعداز عمل جراحی احتمال دارد در ابتدا فرد حس گرفتگی بینی داشته باشد و علت گرفتگی بینی , ورم تولید شده پس از عمل در خارج و درون بینی است . درهرمورد , این گرفتگی به طور کلی در مقطع کمتر از یک ماه برطرف خواهد شد . راه و روش بستن زخم‌های داخل بینی که امری طبیعی هم موجود است , می تواند از تنفس معمولی شخص جلوگیری کند , اما خوشبختانه برهه زمانی کوتاهی پس از جراحی از در بین می‌رود .

در حالتی‌که بعداز فعالیت رینوپلاستی از گرفتگی بینی تان اندوهگین می باشید , با رعایت موارد تحت می‌توانید تنفستان را بهبود داد :

• سرتان را حتی عصر خواب فراتر از مرحله تن نگه دارید و از خم شدن یا بلند کردن اجسام سنگین وزن خودداری کنید .

• از راهبرد های مراقبتی جراح به طور کامل پیروی فرمایید . این راهبرد ها میتواند مشتمل بر مواقعی از جمله مصرف داروهای تجویزی به مراد کاهش ورم , به کارگیری از مرطوب کننده و یا این که شستشوی بینی با اسپری محلول نمکی میباشد .

• از تناول کردن غذاهای شور , نوشیدن الکل و به چنگ آوردن دوش آب داغ پرهیز کنید , چون میزان ورم بینی را ارتقاء می‌دهند .

• در‌صورتی‌که مبتلا به حساسیت‌های بینی می باشید , از قرار تصاحب کردن در معرض محرک هایی نظیر گرد و غبار , پشم حیوان ها و گرده ی گل ها پرهیز کنید .

رژیم غذایی حاوی ویتامین‌ها , مکمل‌ها و مصرف داروهای مرتبط با نگهداری پس از عمل میتواند به در اختیار گرفتن و کاهش مشکل‌ها تنفسی یاری دهد . بنابراین در این باره با جراح کلام فرمایید تا پیشنهاد های ضروری را به شما ارائه دهد . با بهبود بینی و برطرف شدن ورم بینی , کارکشته خواهید بود مانند گذشته و یا این که خوب تر از گذشته از روش بینی تان تنفس فرمائید . در غیر این شکل جراح خود را مطلع سازید تا روش مناسبی را به منظور برطرف کردن ایراد شما به کار گیرد .


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکتر زیبایی کرمانشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]